Home > Verzenden & bezorgen

Verzenden & bezorgen

Levertijden

De levertijd proberen wij zo accuraat mogelijk te vermelden op de productpagina. Indien dit niet vermeld is, verzoeken wij u om ons te bellen of te mailen voor de verwachte levertijd. https://thuiszorgwinkel.nl/veelgestelde-vragen/ Bij producten die op voorraad zijn is de levertijd één tot drie werkdagen. Echter sommige producten kennen een langere levertijd. Als de producten niet op voorraad zijn, nemen wij binnen één werkdag contact met u op. Dit wordt vermeld bij het artikel op onze website. Voor overige producten geldt een levertijd van twee tot drie werkdagen. Mocht het product er onverhoopt niet zijn, dan nemen wij contact met u op.

Thuisbezorgen

Producten die u aankoopt worden bij u thuisbezorgd. Standaard maken wij gebruik van GLS, PostNL, DHL en DPD. De vervoerder is afhankelijk uit welk magazijn de producten worden verzonden. De grotere zendingen, zoals bedden, hometrainers, scootmobielen en sta-opstoelen worden over het algemeen door ons eigen vervoer geregeld. Soms kunnen wij de levering uitbesteden aan een andere partij. De klant kan desgewenst kiezen voor installatie van het product. Let op hier zijn kosten aan verbonden.

Let op, voor bezorgen op de eilanden en in België wordt een toeslag berekend. Deze toeslag is afhankelijk van de grootte van het pakket. Vraag de prijs op via info@thuiszorgwinkel.nl of bel met 073-5220518.

Wat als u niet thuis bent?

Betreft de bezorging een postpakket via GLS, PostNL, DHL of DPD, dan kan de postbezorger het pakket bezorgen bij uw buren. Indien dit niet lukt zal de postbezorger normaal gezien het pakket de dag erna opnieuw aanbieden. Bent u daarna wederom niet thuis dan krijgt u van GLS, PostNL, DHL of DPD een melding dat u een nieuwe bezorgafspraak kan maken of dat u het pakket kan afhalen bij het dichtstbijzijnde ophaalpunt. Voor de grotere leveringen zal een bezorgafspraak worden gemaakt is samenspraak met de klant.

Bezorgen op een ander adres

In het aankoopproces kunt u aangeven op welk verzendadres u de producten wilt laten bezorgen.

Vertraging tijdens verzending

Indien door overmacht het niet lukt het door u bestelde artikel te leveren op de door u aangegeven locatie, zal Thuiszorgwinkel.nl er alles aan doen om u via e-mail of telefonisch op de hoogte te brengen van deze vertraging.

Levering buiten Nederland

Voor artikelen is verzending naar België boven de 100 euro gratis met uitzondering van verbandschoenen, hoog-laagbedden, sta-opstoelen, tilliften en sommige fitness producten. Neem contact op met ons via info@thuiszorgwinkel.nl of bel met 073-5220518.

Afhalen

Bij het aankoopproces van uw product naar keuze kunt u contact opnemen met Thuiszorgwinkel.nl en eventueel een reservering doen. Thuiszorgwinkel.nl kan voor u nakijken of het product op voorraad is. Het door u gewenste product laat u dan niet verzenden maar kunt u zelf ophalen bij het magazijn van Thuiszorgwinkel.nl.

Annuleren

Zodra u een bestelling wilt annuleren neemt u direct contact op met Thuiszorgwinkel.nl. Is uw bestelling al verzonden dan kan er niet meer worden geannuleerd. Natuurlijk kunt u wel na ontvangst conform onze voorwaarden de producten retour zenden.